(Android/iOS) Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] hacka på oändliga pengar
Feb 4, 2022 19:57:22 GMT
Post by diigaldesipi on Feb 4, 2022 19:57:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka på oändliga pengar ▞▞▞
▞▞▞ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
Jag fullkomligt ÄLSKADE det här spelet! Berättelsen var vacker; karaktärerna var förtjusande; det var riktigt läskigt! Men om jag kunde föreslå något, skulle det vara så mycket coolare om det fanns faktiska mellansekvenser av återvändsgränder. Det skulle ha gjort det hela mycket mer läskigt! Fortsätt med det fantastiska arbetet 😁
Det här spelet är buggy. Har massor av frysningar när man rullar upp genom dialogen. Jag använder Samsung Galaxy S9+. Edit: Åh, okej. Fast jag vet inte varför, men min WebView är inaktiverad och jag har inte möjlighet att aktivera den.
Älskade det! Hade en fantastisk story och var riktigt bra gjord. Jag var mest livrädd men det är bra. Jag spelade i 5 timmar och slog allt till 100%. Ja, det inkluderar de 30 annonserna. Vilket var anledningen till att jag gav den en 4-stjärnig recension. även om det inte fanns en överbelastning av annonser. Vilket jag respekterar. De 30 lägger till för att låsa upp och läsa bonusen i slutet. Med tanke på att det bara var 1 kapitel var det lite extremt. men jag slog det till 100% och nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!
Jag återkommer fortfarande till det här då och då, det är verkligen häftigt! Jag älskar hur det finns metakoncept i det här spelet.
Nyligen sparar den här inte mina framsteg längre [när jag går ur och går in går den tillbaka till början]. Jag har spelat den här appen för flera månader sedan och jag kom tillbaka för att minnas historien, samtidigt för att se "Special Edition for Completion", men det här problemet jag står inför nu låter mig inte fortsätta där jag vänster, tillbaka till början. Jag har inga klagomål till den nya dialogrutan [även om den tidigare är bättre], men snälla, åtminstone, åtgärda problemen jag står inför.
Jag gillar verkligen hur slutet ganska mycket förklarar varför det är Shino som kunde se spökflickan begravd på berget. Det är logiskt att de flesta inte kunde se henne men Shino kunde. Btw ger 4 stjärnor istället för 5 för jag tror att engelskan kunde vara bättre, vissa meningar är inte vettiga ibland
Först var jag riktigt besviken på spökhistorierna. Att förklara spökena tar verkligen bort skräcken. Handlingen är dock ganska bra men den kom liksom från ingenstans. Överlag ett ok spel
Jag älskade alla berättelser, fängslande handling och fantastiska konstverk. Vissa översättningar behöver fixas men det övergripande flödet är bra! Under spelets gång fanns det tillfällen då jag kunde känna mitt hjärta bulta och andra ögonblick där jag inte kunde låta bli att gråta. Det sista mysteriet fick mig praktiskt taget att gråta! Snälla gör mer fantastiskt arbete! Jag vill ha moooooooore!!!!
väl uhm min vän rekommenderar mig det här spelet och jag bestämde mig för att ladda ner det. anledningen till att jag ger 1 stjärna är att efter att jag öppnat det här spelet blir min skärm plötsligt "lila". jag kan inte spela det här spelet snälla hjälp jag vill verkligen spela det här spelet fr för min vän säger att det här spelet är så roligt
Bra men skriften (folk som pratar) är lite konstigt formulerad, som en dålig översättning. Får det att låta lite dåligt skrivet. Spelkvaliteten i sig är dock kanon.
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] রোমাঞ্চকর vxo
Sååå bra alla rykten och spöken där Goda vänner Jag vill ha fler kapitel uhmm.. Jag älskar det här spelet❤❤
Interaktiv anime detektiv skräck spel med intressanta "uppdrag" 👍
Jag kan inte ens spela det, varje gång jag öppnar spelet blir allt lila
Fantastiskt berättande. Älskar konststilen. Jag kan dock inte fortsätta i spelet eftersom annonserna inte visas. Spelet leder mig bara tillbaka till titeln.
Mad Dex Arcade iwji
image-sitemap-30.xml - TechCrunch
det här var ett bra spel, det lärde inte ut värdet av lagarbete och att vi inte borde vara rädda i en ny situation, i sanning dödade jag karaktärerna många gånger och fick göra om mycket. men till slut fick jag ett grepp om det och jag blev smartare att veta vad man ska göra i allvarliga situationer. Jag kan förstå många saker mer korrekt nu. tack
Jag älskade spelet så så mycket. Historien, musiken och konstverket presenterades så vackert att jag aldrig ville sluta. Inslagen av skräck, spänning, vändningar, vänskap och de där subtila tipsen där du får undra varför... där skildras mycket bra. Jag älskade varje sekund av det. Ett av de bästa spelen där jag önskade att det aldrig skulle ta slut även om slutet var hjärtvärmande och tillfredsställande. Jag delar definitivt det här spelet med mina vänner. Tack så mycket för att du skapade det här spelet. Jag ser fram emot att spela fler spel skapade av er.❤️
Förväntade mig inte att få något bra, men fan, det här är bra. Karaktärerna är superälskvärda och får dig att vilja försöka igen om något fel händer. Berättelsen är också i toppklass, med sin beskärda del av skrämmande och hjärtvärmande ögonblick, vilket ger den lite mer djup. Sammantaget rekommenderar jag definitivt denna visuella roman, särskilt om du inte har provat någon tidigare.
Jag önskar bara att annonserna inte var obligatoriska eller att när du återställt köpet skulle du bli av med dem. Det går bra att använda dem för att ladda om till ett val, men att servera dem mitt i scenerna är distraherande. Det görs inte i de andra spelen, och jag tycker att det gjordes här för att dra nytta av appens popularitet. Jag gillar verkligen historien annars, även om översättningen ibland saknar flyt.
Bra historia, för ett gratisspel har utvecklaren gjort ett mycket bra jobb. Även om det betalda innehållet är lite förutsägbart och kort, ångrade jag inte att jag köpte det. Som en person som älskar mysteriegenre är detta spel till och med bättre än några faktiska böcker på marknaden. Jag älskar verkligen hur berättelsen utvecklas och, speciellt, älskar hur den slutar. Det är väldigt rörande, sött och hjärtevärmande på samma gång (med lite spänning förstås. Konstverket var inte så skrämmande men hur historien presenterade dem skrämmer mig verkligen ibland). För alla som delar min smak och just nu hittar en bra känslomässig resa att fly in i. Mina damer och herrar, det här är den du söker efter!
Jag älskar det här spelet men...jag har inte kunnat få ljudet att fungera på några dagar nu. Jag vet inte om det är spelet eller min telefon. alla mina andra appar har ljud
varför har den fastnat på startskärmen? laddar den aldrig?
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Aventure dbpc
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] রোমাঞ্চকর vxo
Mycket rolig, mystisk visuell roman, men jag kan inte avsluta spelet om inga annonser visas.
7. A kingdom of contrasts. Älvsbyn has a typical continental climate. Cold, dark winters ... company Udda Äventyr lets you be a cowboy for the day,.
Fantastic Poor: Visual Novel – Appar på Google Play
Jag kom till delen där Akane och Yukki pratade i delen och fick ett telefonsamtal från ett okänt nummer. Det var en blinkande text som sa "Talking" men det fanns inget ljud (med eller utan hörlurar) och det gav mig inga tips om vad jag skulle göra eller något sätt att komma bort från skärmen. Det frös bara lite.
Första gången jag laddar ner det här spelet kan jag spela enkelt. Men av någon anledning måste jag ta bort spelet. När jag laddar ner igen säger det hela tiden att jag inte har någon lämplig enhet för att spela det här spelet. Vänligen gör något åt detta. Så jag kan utveckla stern.
Kan inte fortsätta förbi den första delen av berättelsen, det står att titta på ett tillägg och sedan returnerar jag till titelskärmen med ett alternativ att fortsätta från att fortsätta. Flera användare har haft det här problemet men att döma av det faktum att spelet har gått utan några uppdateringar sedan 2019 kommer det aldrig att fixas.
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Aventure maep
Jag hatar att säga men det är nej min typ förlåt, det fortsätter att släpa och det gillar jag inte
Först och främst skulle jag vilja säga att jag verkligen gillade spelet i sin helhet. mina favoritkapitel var 1, 5 och 7. Jag skulle ha gett det här spelet 5 stjärnor, men jag förstod inte några av kapitlen. Jag gillade det andra kapitlet också, men jag letade efter mer skräck. (det kan ha varit mitt problem lmao) förutom det kan jag dock inte hitta mycket liknande erfarenheten jag hade med det här spelet. Jag gillade verkligen det här spelet, och jag hoppas att ni jobbar på en visuell skräckroman i framtiden.
Jag gillar det och vill ha mer. En stor brist tho: översättningen är verkligen besvärlig. Ibland måste jag läsa om för att förstå, men det är tillräckligt förståeligt. Det bästa är att det är helt gratis. Åh också, det första kapitlet kanske är riktigt bra, det är läskigt, det är spännande. Ser fram emot ditt nästa spel.
even made some minor contributions to it.7 For this particular occasion, I had ... would be to bring together practitioners from the visual arts,
Absolut älskade det här spelet, plottvisten var spännande men ändå rimlig och inom ramen för berättelsens sammanhang vilket är något som jag tror är svårt att uppnå, och som spelet kunde utföra. Även utan twisten var spelets berättelseflöde bara väldigt unikt och fängslande, vilket bevisade att det var väldigt utvecklat och genomtänkt. Överlag bra spel. Men en sak jag skulle ha velat efter att ha spenderat mina $ <-< var att premiumberättelsen skulle vara mer spännande och knyta an till forumet.
Spelet är okej men översättningen är ganska dålig
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Äventyr teei
Åh, jag älskar verkligen historien! Det är väldigt intressant men det finns ett problem, min anslutning är bara bra och jag hade startat om appen ett par gånger. Och ändå står det fortfarande att det inte finns några annonser. Jag vill lyssna på bgm, den som alltid spelas när en sorglig scen kommer, jag älskar den verkligen. Men tyvärr kan jag inte öppna den om jag inte tittar på en annons, och annonsen kommer bara inte att dyka upp för det här spelet. Även om annonser på mina andra spel fungerar bra